Сучасна школа базується на демократичних цінностях та повазі до прав людини і створює умови для максимально значущої участі в освітньому процесі для дітей з особливими освітніми потребами.
Наш заклад дбає про створення освітнього середовища для таких дітей, спеціалісти працюють над залученням їх до класного колективу як осередку, в якому школяр проводитиме більшу частину доби.
Завдання практичного психолога, соціального педагога, вчителя, асистента вчителя – створити максимально комфортні умови не тільки для навчання, але й для спілкування дітей з особливими освітніми потребами.
З метою залучення дітей до класного колективу, формування комунікативних вмінь, навичок співпраці, розвитку толерантності у молодших класах проводяться групові корекційно-розвиткові заняття. Зокрема активно проводиться у 1 класі інклюзивна ігротека «Я такий самий, як і ти».
Також з метою розвитку пізнавальних процесів: уваги, пам’яті, мислення, дрібної моторики, проводяться індивідуальні заняття з дітьми з особливими освітніми потребами.
В процесі занять в дітей створюється позитивний емоційний настрій, формується атмосфера довіри, доброзичливості, позитивного ставлення до оточуючих.
|