Бібліотекар Шелест Ніна Андріївна
Книжки - це наша праця, наша совість.
Цілющої води живий струмок.
О. Іваненко.
Основне завдання шкільної бібліотеки і бібліотекаря зокрема – навчити дитину любити книгу, учнів-читачів користуватися бібліотекою, її фондами, довідково-бібліографічним апаратом.
Головне, що визначає, обумовлює атмосферу життя нашого суспільства на сучасному етапі, - це надихаюча творчість, пошуки нових технологій, нетрадиційних шляхів, які дозволяють нам позбутися тягаря застарілих проблем. Саме з такої позиції хотілося б оцінити найближчі перспективи бібліотечної роботи з дітьми.
Саме ми повинні зрозуміти і пояснити всім: дитяча та юнацька книга – це не просто джерело інформації. Це привід для роздумів, спілкування, вибору самостійної життєвої позиції, ідеалу.
Дитина бачить у книзі магічну силу, яка може схвилювати, порадувати, вразити, дати відповіді на запитання, які ставить перед нею життя. Тож ми, шкільні бібліотекарі, повинні доносити до учнів знання, накопичені життєвою мудрістю багатьох поколінь, бо молоді люди, що навчаються – це наше майбутнє.
Шкільна бібліотека - саме та крапка на карті села, міста, держави, де зароджуються і горять найбільш яскраві думки і почуття, вона – центр духовної культури, де закладається духовне здоров’я нації. Впевнена, що бібліотека має бути центром духовного становлення особистості, духовної культури учнів, надбань вітчизняної і світової культури.
Усю роботу проводжу згідно річного плану, спрямовую її, виходячи з основних документів про школу, про бібліотеку, які визначають стратегічні завдання пріоритетні напрямки і шляхи реформування освіти й виховання.
Робота шкільної бібліотеки регламентується. З метою чіткої її організації складено розклад роботи, який затверджено директором школи.
З метою бібліотечної самоосвіти регулярно відвідую семінари, засідання, що організовується методичним об’єднанням шкільних бібліотекарів.
Плануючи роботу бібліотеки, я не виходжу з плану роботи школи, а стараюсь органічно вписатися в цей план. Вся робота шкільної бібліотеки організовується згідно таких розділів плану:
І.Вивчення потреб користувачів бібліотеки,їх інтересів.
II. Інформаційне та довідково-бібліографічне обслуговування.
III. Формування, вивчення та використання книжкового фонду.
ІV .Організаційні питання.