Середа, 21/Лис/2018, 07:50Вітаю Вас Гість | RSS
РОКИТНЯНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2
Меню сайту
Категорії розділу
Освіта [7]
Все про освіту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 139
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Жовтень » 16 » Козацький квест «Пропала булава»
09:28
Козацький квест «Пропала булава»

   11 жовтня до Дня Захисника України та Дня українського козацтва в нашій школі пройшов квест "Лицарський дух козаків" в якому взяли участь учні 8,9,10 класів. 

   Вітаємо учнів 10 класу з перемогою!

МЕТА КВЕСТУ:
- виховання учнів у дусі відданості Батьківщині та українському народу на засадах національної гідності, високої самосвідомості та активної громадянської позиції, виховання в дітей інтересу до української народної спадщини, зокрема до історії козацтва;
- систематизація та узагальнення знань, отриманих на уроках історії,
української літератури;
- формування в учнів високих морально-психологічних якостей - рішучості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності, навичок працювати у команді, згуртованості в учнівських колективах;
- організація змістовного дозвілля учнів.
УЧАСНИКИ: команди учнів 5-11 класів (по 8 осіб кожна).
ТРИВАЛІСТЬ КВЕСТУ: 1 година.


МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: приміщення школи (кабінети, бібліотека,
учительська, спортивний зал, актова зала, кабінети ЗВ, обслуговуючої праці,
української мови, історії, психології).
ОБЛАДНАННЯ:
- козацький костюм (може бути одягнений на манекені),
- інвентар для естафети,
- пазли картини І.Репіна «Запорожці пишуть листа турецькому султану»,
- карта України без назв областей та окремо надруковані і розрізані назви
областей;
- назви козацьких речей та їх зображення;
- 10 маршрутних листів для координаторів станцій;
- маршрутні листи для команд;
- булава;
- ватмани, фарби, кольорові олівці, фломастери.
ПІДГОТОВКА ДО КВЕСТУ:
- розробити завдання;
- дібрати реквізити;
- облаштувати навчальні кабінети, у яких проводитиметься кожен з етапів квесту;
- роз’яснити учням правила квесту;
- дати попередні завдання учасникам квесту.
ОРГАНІЗАЦІЯ КВЕСТУ:
- про проведення змагання потрібно повідомити учнів, батьків і вчителів, окреслити його тему та особливості проведення;
- кількість станцій має перевищувати кількість команд для того, щоб уникнути зіткнення команд на одній станції та витрачання часу;

- на кожній станції має бути доросла людина - ведучий, який слідкує за
виконанням завдання на станції, оцінює правильність виконання та віддає команді конверт з наступною загадкою;
- слід визначити кількість і склад команд (роїв), що братимуть участь у квесті;
- рівень складності завдань, які розв’язуватимуть під час квесту учасники команд, має відповідати їхньому віку;
- дати учасникам квесту завдання: придумати для команд (роїв) назви, гасло і обрати капітанів (ройових);
- придумати однострій та відзначку;
- вивчити козацьку пісню;
- вивчити елементи стройової підготовки.
Правила квесту.
1. Всі учасники квесту діляться на команди (рої), обирається капітан
(ройовий).
2. Кожна команда отримує свій маршрутний лист (зразок маршрутного листа  і проходить станції згідно свого маршруту.
3. Координатори на кожній станції, після виконання завдання, роблять
відмітку у маршрутному листі ( час виконання завдання або кількість
набраних балів).
4. Квестери повинні дотримуватись правил гри.
5. Для того, щоб команда стала переможцем, усім її членам потрібно
першими пройти усі «зупинки», виконати завдання правильно і якомога
швидше та дістатися фінішу.
6. Завдання від координатора квесту команда отримає лише тоді, коли усі її члени будуть присутні на пункті! Тому не відставай і допомагай іншим!
7. Якщо команда не має відповіді або відповідає неправильно, є можливість «купити» підказку, виконавши творче завдання, наприклад, розказати улюблений вірш (кожним учасником).
8. За кожне виконане завдання команди отримують від 5 до 10 балів у
залежності від складності та «ціни» запитання. Координатор фіксуватиме командний залік у маршрутному листі рою та в маршрутному листі координатора 
9. Після проходження 10 станції команда повинна здати маршрутний лист координаторам гри. Перша команда, яка виконала всі завдання, отримає підказку про місце находження булави.
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ (СТАНЦІЇ):
1. «Стройова підготовка» ( місце проведення – рекреація на вузькому коридорі
– 2 поверх).
10. «Гонка за лідером» (кабінет трудового навчання).
2. «Вірю-не вірю» ( місце проведення – кабінет історії).
3. «Чумацький шлях» ( місце проведення – кабінет зарубіжної літератури).

4. «Мистецька ( пазл)» ( місце проведення – кабінет біології).
5. «Мистецька ( художники)» ( місце проведення – кабінет психології).
6. «Театральна ( одягнути костюм)» ( місце проведення – їдальня).
7. «Спортивна» ( місце проведення – спортивний зал).
8. «Козацькі прізвища» ( місце проведення – бібліотека).
9. «Влуч у ціль» ( місце проведення – кабінет ЗВ).

Переглядів: 31 | Додав: NataKoval | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz