Четвер, 22/Чер/2017, 16:15
Вітаю Вас Гість | RSS

РОКИТНЯНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2

Меню сайту
ЗНО
Категорії розділу
Освіта [7]
Все про освіту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 131
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота

Завдання виховання:

• формування особистості-патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної європейської цивілізації, підготовлений до життя і чітко орієнтується в сучасних реаліях;

• виховання особистості демократичного світогляду і культури, яка не порушує прав і свобод людини, з повагою ставиться до традицій, культури народів світу;

• забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів;

• формування покоління, яке здатне навчитися вподовж життя;

• створення і розвиток цінностей громадянського суспільства;

• відхід у вихованні від орієнтації на "середнього” учня (вихованця);

• формування в учнів національної свідомості, людської гідності;

• формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення їхнього фізичного і психічного здоров’я;
розвиток у дітей та молоді творчих здібностей, підтримка обдарованих дітей здібностей, підтримка обдарованих дітей та молоді.

Принципи виховання:

(Концепція національного виховання).

• єдність національного і загальнолюдського виховання;

• культуропровідність виховання;

• демократизація виховання;

• гуманізація виховання;

• безперервність і наступність виховання;

• єдність навчання й виховання;

• диференціація та індивідуалізація виховного процесу;

• гармонізація родинного й суспільного виховання;

• особистісно-орієнтований підхід у вихованні.

Основні напрями виховання:

• громадянське виховання;

• правове виховання;

• моральне виховання;

• художньо-естетична освіта і виховання особистості;

• екологічне виховання;

• трудове виховання;

• статеве виховання і підготовка до сімейного життя;

• формування наукового світогляду.

Вибір методів виховання залежить від:

• вікових та індивідуальних особливостей школярів;

• рівня розвитку дитячого колективу;

• поєднання методів формування свідомості і поведінки;

• ефективності самих методів;

Основні групи методів виховання:

1. Методи формування свідомості:
роз’яснення, бесіда, лекція, диспут, приклад;

2. Методи формування суспільної поведінки:
педагогічна вимога. Громадська думка, доручення, створення
виховуючих ситуацій.

3. Методи стимулювання діяльності та поведінки:
змагання, заохочення, покарання.

4. Методи контролю та аналізу ефективності виховання.

Форми організації виховання:

• масові: читацька конференція, тематичний вечір, літературна вікторина
тощо;

• групові або гурткові: політична інформація, година класного керівника,
випуск шкільної газети, робота з періодичною пресою, радіо і
телепередачі тощо;

• індивідуальні: позакласне читання, гра на музичних інструментах,
малювання, колекціонування.

 

Гаряча лінія
Дитяча гаряча ліні
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017